26 Ocak 2018 Cuma

Nesli'nin Gözünden Hayvanlar Alemi

Fotoğraf çekimlerimde en sevdiğim hayvanları çekmek aslında. O kadar doğal poz veriyorlar ki kendimi kaptırıp gidiyorum. Çekimlerimden bazılarını sizlerle paylaşmak istedim...














Benim Köpeğim "KÖPÜK".
Fular takmaya bayılır. Benden çok fuları var ve en sevdiği yerdir şuan duruduğu yer.


Bu köpeği bağlamışlar ve birde tellerin arasına koymuşlar. Hadi bağladın köpeği kaçmasın diye niye tellerin arasına koyuyorsun yazıktır günahtır!!!

Hayvanlara bayılıyorum ve onları çekerken çok keyif alıyorum. Onların da insanlardan bir farkı yok. Hayvanları sevmeyenlerin insanları da sevmediğini düşünüyorum ve hele onlara acı çektirenler insanlara da çok rahat acı çektirebilirler.
Onlarda bir canlı unutmayın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder